Navigace:Pravda v očích.cz ⇒ Informace ⇒ Uvítání
Uvítání
Tak vás tady vítám! Tento blog má sloužit jako odnož mého webu www.win32boss.ic.cz. Protože jsem línej, udělat si tam PHP systém na publikování svých postřehů (ten web jede na HTML), tak jsem k tomu použil tuto cestu. No nic, (pokud jste neusnuli při čtení tohoto úvodníku tak…Tak vás tady vítám! Tento blog má sloužit jako odnož mého webu www.win32boss.ic.cz. Protože jsem línej, udělat si tam PHP systém na publikování svých postřehů (ten web jede na HTML), tak jsem k tomu použil tuto cestu. No nic, (pokud jste neusnuli při čtení tohoto úvodníku tak se vám celkem divím :o)) doufám že se vám tady bude dobře číst.
WinBoss
Kometáře
Když jsem jen letmo shlédnul tvoji úvodní stranu, společně se sekcí "O autorovi", mám pocit, že ti bude hodně chybět jako tvůj vzo, či inspirační kapacita...
Via třeba http://www.pravdavocich.ic.cz/view.php?cisloclanku =2006050004, jakobych tam Hulána minimálně cítil -8-/
18.5.2006 16:05
Může ti to tak připadat, nic méně RH opravdu nikdy nebyl můj vzor.
Co se týká toho článku a i všech ostatních, tak pouze vyjadřuju SVŮJ názor a RH s tím nemá nic společného
18.5.2006 17:05
Hej jako to bude hustý
4.6.2006 11:06
To s tyma kreditma vypada dobre, urcite to tam daj, ludia potrebuju motivaciu...
4.6.2006 15:06
nejlepsi na tom bude, ze to bude freeware open-source, takze si to bude moct kazdej stahnout a nahodit a mit vlastni chat :o)
4.6.2006 18:06
Ma zaujali tie hodiny.... :D Predpokladam ze stranky tvoris doma, tak kto zisti kolko hodin si to robyl ? Takto si mozes zapisat za jednu robotu aj 150 hodin :D
Alebo jak to je ??
10.7.2006 23:07
tohle je běžné účtování, takto si odměny účtuje i konkurence
11.7.2006 14:07
a zatim nikomu, komu jsem delal stranyk, tento zpusob nevadil
proste v konecnem vyuctovani posles presne hodiny (od kdy, do kdy) ve kterych jsi na tom pracoval
11.7.2006 14:07
hehe! Už dlhšie ti to chcem navrhnúť, ale je dobre že si si na to spomenul sám. Určite to podporujem!
23.9.2006 15:09
Ano. A troskia viacej ludi a clankov o netu by bodlo...
23.9.2006 19:09
ja som ten clanok pozriel niekolko krat .. cielene asi 2x
ale ked si dakto nainstaluje nejaky addon tak restartne mozzilu a nacitata esteraz stranku .... mno to je jedna vyssia moc
a druha je ze som to rozoslal kamosom ktory by to mohli vyuzit a oni dalej ked som sa spytal ci to dajak vyuzili .... ale to asi az tak neprispelo k navstevnosti ako to prve
6.12.2006 19:12
Bohužel jsem moc nepochopil, co tímto komentářem chtěl básník říct. :-)
6.12.2006 20:12
opravdu paradni navod, diky ti za nej!!!!!!!!!!!!!
12.2.2007 16:02
Blabla
21.3.2007 21:03
bleble
21.3.2007 21:03
Vďaka za konštruktívny komentár, s ktorým súhlasím na 100%.
"Občas kouknu na blog AAPCs, který je sice stále na blogerské startovací čáře, ale je směrovaný správným směrem."
--------->>> táto veta ma nadchla, pretože získať uznanie od niekoho natožko populárneho na Internetovej scéne sa nepodarí len tak niekomu ;)
19.4.2007 00:04
inak uz som povolil aj komentáre neregistrovaným (;-}
19.4.2007 16:04
pokus
6.5.2007 13:05
Pokus
6.5.2007 13:05
pokus
6.5.2007 13:05
LANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
6.5.2007 13:05
uaaa Editor UAAA
6.5.2007 13:05
pokus 666
6.5.2007 15:05
dalsi pokus
6.5.2007 15:05
a jeste jeden...
6.5.2007 15:05
ja sa radím k neutrálu ale som rád že som tu našiel tento článok lebo som sa na túto tému ešte s nikím nepokecal normálne.lebo keď som začal že ho nemusím tak začali skákať ako... a útočiť na mňa že neviem čo je hudba.rád si s kamošmi zaspievam jeho najznámejšie,ale žeby som si ho s radosťou pusil doma tak to určite nie.Môj odpor korení v tom že to bol skinhead a so súkromných skúseností viem že 99%skínov čo už,,akože niesú skíni,,sú vo vnútri aj tak ešte z časti stále skíni.A druhá vec že keď ešte bol tak preberal pesničky od ledeckého ktorého mám rád ako osobnosť aj ako hudobníka.Tímto komentárom nechcem nejak útočiť a ani niekomu hovoriť:nepočúvaj a tak bo proti gustu žiaden dišputát ako sa u nás vraví.Len chcem konečne triezvu odpoveď prečo hoo máte až tak horlivo radi keď málo piesní je jeho smého a ešte tá minulosť.(a zase nechcem niekoho škatulkovať alebo urážať,ale nesedí mi ako človek a mám najväčší odpor k skínom a tak)ak bude možné dajte vedieť,ale prosím s rozumom bo som sa naozaj nechcel nikoho dotknúť.
20.5.2007 11:05
[1]: ach jo... nejdřív si prosím tě zjisti kdo jsou praví skins a pak možná nebudeš mít k 99% z nich odpor. Jenom, Landa opravdoví skinhead nebyl, on se hlásil k té silně pravicové části skinheads s odporem k menšinám a silným nacionalismem. Ani nacista, ani fašista ale stejně vůl, protože Orlík u nás víceméně rozpoutal válku mezi skins a punx a založili u nás pověst skinheadů jako rasistů a nácků (v opravém významu, ne ve významu á la J.Dvořák)
24.6.2007 12:06
** Tento komentář byl pro svou idiocii cenzurován. **
4.7.2007 15:07
** Autor se umoudřil a konečně napsal, co mu vadí. Jeho komentář byl proto uveřejněn. **
tak jeste jednou a podrobneji.
Co se tyce fotek:
prvni fotka kompozice - neni co hjodnotit, neni. Skala, vetve. Jakykoliv vyraznejsi motiv na fotce chybi. Nahore brutalene prepalene mraky.
druha fotka - lehky naznak motivu cesty. Zabiji ho umisteni stejne jako cernymasiv skaly vpravo (pripadne pro motiv se skalou obracene). Takze je to ani ryba, ani rak. Mozna hezka momentka pro nekoho, kdo s tim miste ma spojene nejake zazitky.
treti: opet to same. Nulova snaha o jakoukoliv kompozici. Prepalene nebe. Krovi pres pul fotky se dotyka stromu. Mimochodem to, co ten fotak predvadi za chromatickou aberaci u smrku (??) vlevo je dost strasne.
kytka: kompozice na stred, malo mazle pozadi, opet prepalena kytka.
telefoni draty: budiz. Skoda tech precnivajicich vetvi vlevo a vpravo.
oblacne pocasi v prerove: na krajich fotky skoro vzdy leze do/ze zaberu neco, co tam nepatri. U prvni je prepalene nebe.
Socha: dost veci je rusivych. Listi nahore. Okap vprav.
Strom na namesti: skoda prepaleneho nebe (opet) a ze se strom nevesel do zaberu.
Posledni je vcelku ok, i kdyz to nebe...
video: davat ukazku videa, ktere projde rekompresi na google je zbytecne. Veta "a take to nataci video" by byla dostatecna.
A ted k clanku: pokud ses chtel pochvlubit novym fotakem, ok. V tom pripade neni spatne k tomu davat fotky, za ktere se clovek nemusi stydet.
Pokud to byla recenze, tak je na nic. Z technickeho popisu nic moc, fotky sice s exifem, ale bez moznosti zobrazeni plne velikosti pro srovnani.
A neni to ani technofilska recenze, kde se foti testovaci obrazce, aby se nekteri mohli chrochtat blahem, jak maji skvelej fotak.
Zaver: slovo "test"v nazvu je zcela prehnane. POkud je to clanek, ze sis koupil novy fotak, v poradku. Ale nic jineho to neni.
A jsem zvedav, zda zvladnes konstruktivni kritiku, nebo me zbabele smazes.
4.7.2007 18:07
prvni prispevek "a fotit taky neumi" byl strucneji to same.
Jen tak mimochodem:
1. ze se jakysi teenager stavi do role, ze ktere muze hodnotit ostatni (idiocie, umoudreni). Velmi sebevedome, velmi ubohe.
2. ze radeji edituje komentar, nez by pridal reakci jako prispevek
5.7.2007 00:07
to co je, sak takto foti moj fotak na filmy
5.7.2007 10:07
[3]:
1) Ano, hodnotím ostatní kolem sebe. Proč bych je hodnotit nemohl, když jsem na svém webu, do něhož také vrážím nějaké peníze, které mi nepadají jen tak "do huby", ale musím si je vydělávat. Tvůj první komentář nebyla kritika, považoval jsem to za plevel od kreténa, tak jsem se k Tvému komentáři také zachoval. Druhý komentář už se dá prohlásit za kritiku a i když ani nevím, co v ní je (nečtu komentáře lidí, kteří navštěvují mageo.cz), nechal jsem ji projít, třeba se v ní shlídnou další návštěvníci.
2) Ano, i to můžu. Mazat a editovat, to vše můžu dělat. Proč? Protože mi to tady říká "Pane", zato tobě pouze "idiote".
5.7.2007 12:07
No musím taky zkritizovat, protože jsem si při tom přehrávání videa prsknul na monitor :D
1) aspoň zkopírovat tabulku s tech. údaji
2) To i já umim fotit líp, než dát samospoušť na 1 vteřinu a vyhodit foťák do vzduchu
3) to WWW jsi si mohl odpustit, zvlášť když ho nedáváš nikam jinam, ani do screenů
4) to abych dneska sepsal recenzi chlastačky :D (a možná že i jo :D)
5.7.2007 14:07
Nebudem hodnotiť či Jakub fotiť vie alebo nie, k foťaku: foti nekvalitne, to je jasne, nejakou korekturou v PC by sa do dalo vylepšiť.
[4]: a ty si čo zabil prosim ťa...? Keby si poznal aspon základné princípy fotografovania, resp zachytávania fotografie digitálom a klasickym fotoaparatom na filmy, urcite by si vedel, ze film mal v tomto ohlade vzdy naviac, a preto i umelecky fotografovia pouzivaju pri praci vyhradne fotoaparat fotiaci na film. A po druhe, nikto netvrdil, ze digital je lepsi ako film...
6.7.2007 02:07
:D:D:D
6.7.2007 09:07
[8]: Hovado, čemu se směješ? :-)
Btw: dneska jsem na tebe zvonil a v 10hod jsi jeste spal. ;-)
6.7.2007 16:07
Taky se mi to už stalo a vím, jak to dokáže nasrat.
19.7.2007 00:07
Jj, taketo veci vedia riadne nasrat...
19.7.2007 11:07
Jo, tohle se stává v SCO normálně :D Proto vždycky než někam vlezu nebo než uložím dávám CTRL A a CTRL C :-)
19.7.2007 12:07
No aspoň vim, že mám příště raději psát ve Wordu a do WYSIWYG to pak jen zkopírovat. :-)
19.7.2007 12:07
Asi si ti ještě nestalo, že jsi psal 2 hodiny např. o pkr.com, a najednou se vyplo PC, tak jsemt o sepsal znova, a chyba RAM - okamžitej restart, a takhle se to stalo ještě jednou, a to už jsem se na to vysral úplně - je to prokletý, a doteď jsem to znovu nesepsal
20.7.2007 00:07
Za tim doprovodem nemohlo bejt nic jinyho nez to ze uz te nechtej v zivote potkat :D
Mrzi me ze sem nedorazil, ale kdyz sem byl na Čerňaku tak se ke mě dostala zprava že jdete o kousek dál, dobrý, je to fakt kousíček jinde tak to zvládnu. Když jsem byl 2 bloky od místa tak mi přišla SMS že jste na Andělu - Super, tak jedu na Anděl, to taky zvládnu. Jenže ejhle - nechat auto v centru jsem nemohl protože jsem spěchal dál a pátek odpoledne není pro přejetí vltavy autem zrovna optimální. Po 10 minutách v zácpě kdy jsem popojel o 10 metru jsem se na to vyprd a vyrazil o 2 hodinky dřív směrem morava.
Btw: teď jsem se vrátil, vubec jsem nespal a za volantem mě bral mikrospánek. Ještě že mě moje spolujezdkyně probírala. Dobrou :)
21.7.2007 09:07
Pro Jaka a ostatní co nedorazili: :-)
Splaz byl geniálně naplánován s přesností na vteřinu a milimetr. Ale čárou přes rozpočet byl bowling bar u Viktorky, kde byly všechny reklamy, včetně prázdninové otevírací doby (začínají ve dvě, my tam byli ve tři) a hlavně zamčených dveří :-)
Ta druhá herna byl plán B, ale bohužel byla o prázdninách otevřená až od 17h. Plán C (Noruenův) bowling na Smíchově... všechno v pořádku, do doby, než jsme tam droazili a bylo tam staveniště :-) Plán D jít do bordelu neprošel u Kajli. Plán E vysrat se na to a jít se natáhnout do chládku (můj) taky nevyšel :-) Takže plán F (opět Noruenův), jít do obchoďáku na Andělu do posledního patra na předraženej a přehlučněnej bowlas s línou obsluhou byl proveden a kupodivu vyšel ;-) Plán F2, který navrhla Kajli, že cestou půjdeme do obchodu s oblečením byl zamítnut jedním šklebem, třemi ťukáními na čelo a jedním nechápavaým výrazem (tedy neprošel) :-)
Strávili jsme tam o něco málo víc než dvě hoďky, zahráli si, nalemtali se studeného pití (po kterém jsem brzy ztratil hlas, už týden bojuju s nachlazením), vyslechli hitparádu sHITů a krásně se spotili. Ondra nás opustil, protože měl rande s Lucíkem, s kterým dnes ojíždí na týdenní dovolenou, tak aby si ji asi ještě užil...
WimBossovi se čas krátil, tak ho celá parta šla doprovodit na nádraží v Holešovicích. Přecpanou prázdninovou pražskou MHD nás Noruen provedl s ladností sobě vlastní, počkali jsme na vlak, zamávali a vydali se někam posedět (plán G). DevelX potřeboval koupit na Florenci lístek na bus, takže nejdřív jsme směřovali tam. Po zjištění, že poslední volný bus jede už za 40 minut (podle Noruenova atomového času až za 48 minut) jsme se rozhodli, že počkáme už tam. Obsadili jsme lavičku a kecali. Celkem to uteklo, zbavili jsme se dalšího člena a zamávali mu (Noruen ještě běžel řidiči připlatit, aby na kolegu dal pozor a byl si jistý, že nevystoupí dřív než v Brně - jistota je jistota :-).
S Noruenem a Kajli jsme se vydali konečně někam posedět a hlavně se najíst. Volba padla na KFC a to na provozovnu na Strossmayerově náměstí, protože na Florenci podle Noruena KFC není... (při zpáteční cestě tramvají jsme ho viděli, ale to je jedno). Hezky jsme tam poseděli, pokecali o všem možném i nemožném, já chytil hlas a pak ho zase ztratil... ve 23:30 jsme se na Vltavské s panem Noruenem rozloučili a já doprovázal Kajli na kolej. Tam jsme dorazili těsně před půlnocí a já jen tak tak stihl poslední autobus jedoucí k nám. V půl jedné jsem zalehl do postele a probudil se až teď ;-)
A to je vše přátelé, tadydádydáááá
21.7.2007 13:07
[1]: Však mi taky vyhrožovali, že mě hodí pod vlak. :-))
21.7.2007 16:07
copak jste si o nás pěkného povídali :)
neboj, klidně se rozpovídej, bydlíš skoro dál, než je dojezd mojí motorky :D
Vy máte víc štěstí než rozumu - byl jsem na tom nádraží o hodinu a půl později :)
24.7.2007 14:07
[4]: Samé pěkné věci to byly. :-)
Hodinu a půl na to jsme už s Noruenem pravděpodobně pomalu mířili na tramvaj. Stejnak bysme se asi na tom nádraží nepoznali. :-)
24.7.2007 18:07
gratulujem, mne sa to už tiež blíži...
6.8.2007 15:08
Radši bych si dával bacha, aby ti to nespadlo ještě níž ;)
6.8.2007 15:08
A na kolik si myslíš že to stoupne ??? :D
Já odhaduju, že bude i nadále klesat, ale jsou i dny, kdy to vyletí o pětník nahoru :D
I kdyby si počkal na 0,3Kč nahoru, tak je to zhruba 30 korun, což tě fakt vytrhne :D
6.8.2007 16:08
Dej si pozor na platnost toho šeku. Standardně jsou mimoevropské bankovní šeky potřeba dát k proplacení do 21 od vystavení. Potom ti ho už banka nemusí vzít, případně ho vezme, ale banka výstavce už ho nemusí akceptovat. Pak nedostaneš nic a ještě zaplatíš bankovní poplatky.
13.8.2007 20:08
[4]: Díky. Šek do banky jsem už dal před týdnem, nyní má banka 60 dnů na to, aby jej prověřila.
13.8.2007 23:08
Neni to naopak ze buy je kupit a sell predat?
22.8.2007 17:08
Neni to naopak ze buy je kupit a sell predat?
22.8.2007 17:08
Neni to naopak ze buy je kupit a sell predat?
22.8.2007 17:08
Scoking válí, zatímco tobě to nějak moc nejde :)
30.8.2007 15:08
Tak ty si chodis hrat oné, golf, a nestaras sa o svoje projekty ?
Som do tvojho DvorakHits drbol asi 5 stranok a furt cakaju na schvalenie ;)
30.8.2007 20:08
[2]: edit: cakaju od pondelka ;)
30.8.2007 20:08
[3]: Snažím se to kontrolovat každý den, ale někdy to nevyjde. :-)
30.8.2007 20:08
sice hodne offtopic, ale co uz, neda mi neupozornit na to (Jakub, tento komentar nemusis zverejnit, je to len info pre teba): Jakub Dvořák už aj na stahuj.cz: http://www.emag.cz/jakou-zvolit-www-adresu-pro-sve-stranky/diskuze/?g%5Bbtall%5D=Zobraz+v%B9e
30.8.2007 22:08
Fuj, az sa mi hnusi, ze tam nemate vyssie chlapa od Kajli... sak to je hnusne.. ste pri nej jak trpaslici... hanba
31.8.2007 15:08
[6]: Jo, Kajlin nad náma měla pevnou ruku. :-)
31.8.2007 18:08
"I když má Jabber globálně (na všech serverech) přes 90.000.000 účtů, na serveru Jabbim je jen něco kolem 70.000, z toho pouze 14.000 aktivních."
Na tom ale nezáleží, kdo má účet na Jabbim.cz může normálně komunikovat s lidmi na jiných serverech. Ta tvá věta je trochu matoucí.
"(k tomu můžeme připočíst 22.000.000 účtů na službě Yahoo, která je s MSN spojena, a jsme na skoro padesáti milionech účtů pro MSN)"
K Jabberu můžeme připočíst všechny uživatele GMailu, pokud máte GMail, máte zároven Jabber účet ve tvaru vašeho mailu, můžete ho klidně používat v Mirandě, Psi...jakémkoliv klientovi.
3.9.2007 19:09
[1]: Ano, bylo tím myšleno, že Češi Jabber příliš napoužívají.
3.9.2007 20:09
No každopádně - kolik lidí má MSN v čechách? určitě ne 1,3Mega A jelikož mi nikdo svý MSN necpal, tak mi rozhodně stačí i "blbé" ICQ, nebo XFIRE
Jediný, kdo se snaží jakkoli o jeho prosazení jseš asi ty, a nemá cenu se přizpůsobovat jednomu člověku. Jo kdyby už byly 2, tak to cenu má - to bych si do mirandy hodil plugin na MSN.
Jestli to není tím, že v ostatních zemích znají jen Windows, Windows media player... Tak asi logicky používaj to první, co vidí, když spustí PC :)
Pokud jde o zahraničí, tak zahraniční kontakty moc nemám - mě stačí XFIRE - pokecám vždy s jedním britem, jak se maj narozdíl od nás líp...
A ten mi řekl doslova: "ICQ? I've never heard about it - What is it?"
Pak z něj vypadlo, že už tuší co to je - že zná pár lidí, co to používaj, a pošahaně se ho snažej všude procpat, jenže MSN je v UK "pro masy", stejně jako ICQ v ČR.
3.9.2007 20:09
suhlasim s 5K4C3
4.9.2007 21:09
Takže jestli jsem to správně pochopil, s alternativním klientem (QIP) mě neohrožují viry, adware atd., ne? Jinak přemýšlím o MSN, ale zase lidi s kterýma je potřeba komunikovat používaj ICQ, protože jim to každý vtlouká do hlavy :)
4.9.2007 23:09
[5]: S alternativním klientem jako QIP nebo Miranda je riziko téměř nulové, pokud není člověk blb a nestahuje soubory, co mu posílají neznámí lidé.
4.9.2007 23:09
díky dvořo že ses o mně zmínil :D ted budu určitě slavná :D hihi :)
5.9.2007 21:09
[7]: Hihi? Sakra, teď bude slavná i Hihi. :-))
6.9.2007 01:09
[5]: Tak si dej Jabber, pokud si dáš poskytovatele www.jabbim.cz budeš mít ICQ transport a můžeš z jabber účtu komunikovat i přes ICQ.
8.9.2007 12:09
Kdy bude ta slavná předváděčka?
9.9.2007 17:09
Promin ale zda se mi jako by si ten bordel na stole udelal umyslne protoze v tomhle se neda nic delat !
9.9.2007 21:09
[2]: Věř mi, že ve 2-3 ráno po deseti hodinách psaní kódu, je člověku celkem jedno, jestli má kolem sebe bordel nebo ne. ;-)
9.9.2007 21:09
No konečně něco chytrýho :)
11.9.2007 21:09
[1]: Však proč ty naše žabomyší války neodlehčit? ;-)
11.9.2007 22:09
Na tvim stole je takovej bordel ze to nemuze nikdo dorovnat :-D
12.9.2007 00:09
Hodně lidí začíná s myšlenkou, že budou psát kvalitní články ...
Ale blog je blog, a pravá definice internetového deníčku vás nemine - taky jsem zezačátku psal "dlouhý a kvalitní články", ale vždy se blog zvrhne v prachsprostej deníček, a to lidi zajímá víc než jakkoli kvalitní článek.
Lidi si kolem sebe dělaj prvními články "kult" a ten musí pravidelným psaním udržovat, a co psát, když už člověk všechno zajímavýho sepsal? no nic - o sobě, nebo jentak kraviny.
Prostě blog je blog, a když se člověk dostane do týhle fáze, tak už to půjde jenom z kopce.
12.9.2007 17:09
Môj bordel nájdete tu: http://www.valec.net/~fun3s/kazdy-den/pracovny-bordel/ :)
12.9.2007 19:09
"Tento blog nesnáší Operu. Přejděte na Firefox (www.mozilla.com)!"
"Další blog, který točí miliony na AdSense. :-)"
"Prispejte skrze PayPal"
Tak timto si urcite trafil klinec do hlavicky, a inak, ked tento blog toci na ads miliony dolarov/korun tak preco potrebujes prispiet cez PayPal ?? ;)
14.9.2007 17:09
Já bych to viděl jako námět k dlouhé fylozofické debatě :))
15.9.2007 21:09
Dost těžkej kvíz... Netroufam si typnout :)
15.9.2007 22:09
No vezmu to logicky - když má první boty, tak budou asi nové, takže ty ošoupané křusky vpravo to nebudou :)
16.9.2007 03:09
Rad by som videl konecne tu hlasku o tom, ako TENTO BLOG NEZNASA OPERU. Stale mi ten JS v alfa Opere 9.50 nefunguje. ;(
Naviac, zobrazovanie komentarov daneho clanku je nepresne. Ked odfiltrujete spam a kvalitne/nekvalitne prispevky, opravte aj udaj o skutocnom pocte prispevkov k danej stranke.
16.9.2007 15:09
Ja se zapomel pripsat ;)
muj bordel http://jake.nfscz.com/index.php?text=21-vyfotte-ten-bordel-jake-se-pripojuje :)
16.9.2007 19:09
"Stačí mi to blbý ICQ" je přesně ten důvod proč jej dodnes pořád používá spousta lidí. Je to v lenosti přejít na něco lepšího. Zkus třeba mrknout na stránky www.jabbim.cz jaké služby dnes nabízí a pořád se snaží o něco nového. Ovšem jestli máš radši omezené ICQ a ten jejich "adware" komunikátor, užij si jejich "neomezené výpadky sítě" :-)
27.9.2007 23:09
Příště česky...
http://cs.wikipedia.org/wiki/Repetitive_strain_injury
Loket mám položený na opěradle kolečkové židle, ruku na myši a ta je na kraji stolu. Takže ruka mi jakoby visí ze stolu loktem dolů.
10 let hraní a žádnej problém. Poslední 2 roky sedím u PC 6+ hodin denně a také nic.
Podle mě tím trpí hlavně lidi, co mají myš uprostřed stolu a nemají pří tom jakkoli položený loket. (na opěradle nebo na stole)
24.12.2007 15:12
Tenhle problem resim uz nekolik let, ruka me neboli pri samotne praci s mysi (8-10 hod. denne), ale mam jako bubenik problemy se ztuhlym zapestim. Ruce pak pred koncertem musim "rozehravat". Pouzivam k tomu powerball a takovy specialni kuzel, ktery ma na konci vetsi kulicku, takze s nim tocim jako mazoretka :-)
26.12.2007 10:12
[2]: Na Powerball jsem ohledně RSI slyšel chválu od více lidí, asi jej vyzkouším.
26.12.2007 15:12
Zmena je život... ;) veža šťastia
28.3.2008 22:03
ICQ nepoužívám, je to na piču, v CZ se mi nejvíc vyplatí QIP...
4.5.2008 23:05
hh, tak tohle je brutální.. doufám, že ten text ve fotomontáži nevezmeš doslovně :D
26.5.2008 02:05
Ona by mu klesla návštěvnost (1% opery prej)
26.5.2008 04:05
to iste len v inom kabate je aj v SNV :P a v Hoteli Cingov
28.6.2008 22:06
[1]: Slovensko má tu nevýhodu, že je tam příliš mnoho čechů, což dokáže jakýkoliv výlet / dovolenou příliš zkazit. V Maďarsku už to tak příšerné není, pokud tedy nepřijedou tři zrezivělé Karosy s bandou důchodců.
28.6.2008 22:06
V Győru (jak se píše to o, musel jsem to zkopírovat :D) jsem byl taky, ale jen se porozhlídnout po městě a hurá do termálek. Super je to myslím v Sobotu, kdy je nějaký tradiční trh, pravá maďarská klobáska apod. v obchodním domě koupit pravou maďarskou papriku a hurá do vody :)
Jako hlavní rozdíl mezi La vs. Győr bych považoval skvělý (!!) bar přímo ve vodě, s dobrou obsluhou a míchanými drinky.
Jen problém je s dorozumíváním, i když jsou zvyklí na slovenské návštěvy, byl jsem odsouzen k dorozumívání "rukama nohama" a češtinu, to že oni nechápali už byla věc druhá. :D Každopádně věřím, že to byl skvělý výlet. Dokonce tam mají i Pizza Hut, který v ČR stále postrádám :(
8.7.2008 21:07
[3]: Ano, bar ve vodě je fajn, trošku mi to připomnělo GTA Vice City, kde takový vodní bar byl v jednom hotelu. :-)
Trhy tam jsou tuším v neděli, né sobotu (možná se pletu) a skutečně jsou hodně zajímavé. :-)
Győr (o jsem zkopíroval z tvého postu :-)) je pohodové město, s dorozuměním trochu problém je, hlavně proto, že většina tamních občanů neumí moc dobře anglicky, spíše jen prá slov německy.
8.7.2008 21:07
Hergot to sako je super :)
22.7.2008 22:07
[1]: Jo, na různý saka si docela potrpím. Akorát v tom lese dneska to nebylo dvakrát vhodné oblečení, navíc s notebookem na rameni - prostě ITák vyrazil na výlet. :-)
Jinak mám ještě doma jedno obyčejný černý na jaro/léto, polosako na podzim (střižené jako sako, jinak to spíše má hřát; mám pocit, že jsem ho měl tehdy na Invexu při setkání s tebou) a delší černý kabát na zimu. :-) Jinak na oblečení moc velký nároky nemám, ale tyhle věci mám rád. :-)
22.7.2008 22:07
Odkdy máš ten účes?
22.7.2008 23:07
[3]: Pokud myslíš typ účesu tak asi rok, pokud myslíš sestřih, tak naposledy jsem byl u kadeřnice někdy v červnu, takže už to chce zkrátit.
22.7.2008 23:07
Příště aspoň odhadni dýlku rukávů... Normální člověk nevyráží takovou dálku v košili...
23.7.2008 01:07
jen mám trošku otázku, kde je "pár bloků" od Špilberku les?
23.7.2008 11:07
[5]: Já netušil že se to tak zvrhne. :-) Čekal jsem Špilberk, nějakou procházku kolem Brna, ale to v co se to vyvrbilo neplánoval ani Angel. :-) Však co, nejlepší jsou předem nepřipravený akce. ;-)
[6]: To se zeptej Angela, já netuším kde jsme to vlastně byli... Ale byly tam někde studentský koleje a nějaké fakulty. :-)
23.7.2008 11:07
Super článek,sem si myslel že se podělám smíchy xD
26.7.2008 12:07
Jako i z ty predchozi fotky jsem usoudila jednu vec - ze bych winbosse nechtela potkat v noci na ulici :-)
26.7.2008 15:07
má ten sco angel nějaký blog?
28.7.2008 23:07
Doufám, že bude novej vzhled, tenhle už je otřepanej ,a i když ho dělal "profesionál", tak je ošklivý.
29.8.2008 16:08
[1]: Jo, něco se připravuje, ale je to něco většího a hned tak to nebude. ;-)
29.8.2008 16:08
Jakub Dvořák |